sommarkväll (photobyebbaochclara.blogg.se)



sommarkväll


NU är sommaren här! Som jag har längtat.
 
I dag har det varit 22 grader och vindstilla. När jag kom hem från skolan var jag sååå varm så att jag bytte om till shorts och linne.
 
Sedan öppnade vi poolen, synd bara att det tar några dagar att värma upp och rengöra den.
Till middag bestämde vi oss för att äta tapas så jag pappa och Märta åkte till affären och handlade en massagott.
Bland annat, svenska jordgubbar, vindruvor, mango, päron, ostar, korvar, skinka, gurkor, oliver och majschips.
När vi hade gjort i ordning all mat gick vi ut och satte oss på trädäcket och njöt och åt. Det kändes som att vi var utomlands. Sååå varmt var det och sååå gott var det! Älskar sådan här mat. Riktig sommarmat.
 
Så ni kan ju låta bilderna tala för sig själva.
 


Kommentera:



Namn
E-post
URL
Din kommentar:


Kom ihåg mig?