Dagen (photobyebbaochclara.blogg.se)



Dagen


Hejsan!
 
Idag har det varit skola som vanligt. Gjorde ett prov som jag känner mig väldigt nöjd med! Fick också tillbaka ett religionsprov som vi gjorde innan lovet. Blev väldigt nöjd!
På svenska lektionen i dag så hade vi vikarie så vi fick gå ner till havet en sväng (som ni säkert såg i förra inlägget). Det var jättehärligt för idag känns det som e riktig vårdag. Solen skiner och allt är grönt (haha) 
 
Ni ska bara veta vad som hände imorse!! 
Efter att vi hade ätit frukost så kom Lo (våran katt) in i huset med en mellanstor, levande fågel! Den flög först runt i köket med Lo efter sig och sedan flög den upp för trappan in i mitt rum. Ni skulle bara sett vad mycket fjädrar det var överallt! inte så frächt direkt. Till slut så fick vi tag på den men då var den nästan död så vi la den på balkongen. Det var så synd om den men Lo var jätte stolt!
 
Nu ska jag skriva ut lite bilder till en läxa och senare ska vi på badminton!
 
 


Kommentera:



Namn
E-post
URL
Din kommentar:


Kom ihåg mig?